fbpx

Kurumsal

EGE-TAV A.Ş. – YIL 1982

Bolez Piliç markasının arkasında 30 yılı aşkındır Türk Tavukçuluk Sektörü’ne hizmet etmekte olan Ege-Tav A.Ş. firması bulunmaktadır.

Ege-Tav A.Ş., 10.000 etlik damızlık ve haftalık 40.000 kapasitelik bir kuluçkahane ile 1982 yılında üretime başlamıştır. Toplam 30 çalışan ile yola koyulan Ege-Tav A.Ş. bugün neredeyse 1000 takım arkadaşıyla sektöre en iyi şekilde hizmet etmeye devam etmektedir.

Ege-Tav Aş, 2015 yılında %60 hisse devri yaparak Japon devi NH Foods Ltd. şirketi ile güçlerini birleştirmiştir.

NH FOODS – YIL 2021

1949 yılında kurulan NH Foods çatısı altında kırmızı ve beyaz et alanında üretim gerçekleştirmektedir.

“Joy of Eating- Yeme keyfi” ana teması altında topluma katkı sağlayan ve yaşamsal güç kaynağı protein olanaklarını geliştirmeyi hedefleyen NH Foods aynı zamanda Japonya’daki en önemli beyzbol takımı olan Hokkaido Nippon Ham Fighters ile futbol kulübü Cerezzo Osaka’nın sponsorluğunu yapmaktadır.

2021 yılında ise NH Foods tam hisse devri alarak Ege-Tav A.Ş.’nin tüm çalışmalarını çatısı altına almıştır.

BOLEZ MARKAMIZ

Canlı üretimdeki tecrübemizi, İzmir Kemalpaşa’da bulunan günlük 90.000 adet kesim kapasitesine sahip kesimhanemizdeki yüksek kaliteli kesim ile birleştirerek, siz değerli müşterilerimize gönül rahatlığı ile tüketebileceğiniz piliç eti ürünleri sunmaktan mutluluk duyuyoruz.

Türkiye’de ilk ve tek olarak, Bolez Köylüm markası ile standart etlik piliçten farklı bir ırk olan özel üretim piliçlerimizi, ulaşılabilir fiyat ve yüksek kalite anlayışımız ile sofralarınıza ulaştırmaktayız.


Tüm Bolez ürünleri İslami Şartlara uygun olarak, özenle tek tek el ile kesilir ve Helal Gıda olarak tüketicilere sunulur. 

  • “Yeme mutluluğu” ana teması altında, gıda yoluyla topluma katkı sağlayan ve döneme damgasını vuran bir kültür oluşturmak, herkes tarafından güvenilen bir organizasyon olmak,
  • Tüm işyerlerimiz için sürdürülebilir değerler yaratmak doğrultusunda güçlenmek ve gelişmek,
  • Piyasadaki güçlü pazar pozisyonlarımızı koruyarak, iş hacmimizi geliştirmek ve birleşmeler yoluyla daha güçlü hale gelmek,
  • Türkiye’deki yatırımlarımızı, paydaşlarımız için sürdürebilir değerler yaratmak doğrultusunda geliştirmek.
  • “Protein için yeni potansiyelleri açığa çıkarmak”
  • Şirketimizi en hızlı büyüyen ve operasyonları hem coğrafi yayılım hem de marka portföyü açısından en iyi dengelenmiş bir duruma getirmek.
  • Nh foods daha özgür fikirlerle, yaşamsal güç kaynağı protein olanaklarını genişletmek.
  • Çevreye ve topluma duyarlı istikrarlı tedarik ile insanların gıdadan özgürce zevk alabildiği çok çeşitli beslenme pratikleri sunmak.